فلفل قرمز
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / خواص فلفل سبز / خواص و کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز
کاربردهای فلفل قرمز و فلفل سبز
خواص و کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز

خواص و کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز

آیا اطلاعاتی از خواص و کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز در زندگی روزمره انسانها دارید؟از کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز می توان بیان کرد که فلفل سبز از نظر حکیمان طب سنتی طبع گرم و خشک دارد که اگر با عسل خورده شود نیروی جنسی را بالا برده و باعث کاهش بادها و گازهای غلیظ بدن می شود که می بایست افراد گرم مزاج از مصرف فلفل سبزدوری و سس فلفل خانگی کنند و افراد سرد مزاج بر مصرف آن اصرار بورزند زیرا تاثیری که روی افراد گرم مزاج می گذارد.

این است که باعث سوزش، ورم و آّب چشم میشود و تاثیر فلفل سبز برروی افراد سرد مزاج بسیار مثبت بوده و همانند یک دارو عمل می کند. از خواص فلفل قرمز تند گفته میشود که بر خلاف فلفل سیاه و سرکه که محرک هستند آرام بخش بوده، و می توان برای تسکین زخمهای باز یا کهنه از فلفل قرمز تند استفاده نمود.

همچنین از سس فلفل همدانیان و فلفل قرمز اسیاب نشده برای رفع یبوست هم استفاده می کنند. فلفل قرمز تند و فلفل سبز از طعم دهنده های بسیار پرمصرف در غذاها بوده که با هویدا شدن مزایا و خواص دارویی بی نظیر فلفل قرمز و سبز طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده است.

البته باید گفت خواص و کاربردهای فلفل قرمز تند و فلفل سبز بسیار فراوان بوده که نمی توان در این مبحث به طور کامل به آنها اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام