فلفل قرمز
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / پودر فلفل قرمز / قیمت جدید فلفل قرمزجنوب در سال ۱۴۰۰

قیمت جدید فلفل قرمزجنوب در سال ۱۴۰۰

قیمت جدید فلفل قرمزجنوب در سال ۱۴۰۰ عددی بین ۲۷ هزار تومان تا ۳۲هزار تومان می باشد، که بسته به اینکه به چه صورت به بازار عرضه میشود متفاوت است. قیمت اعلام شده به صورت حدودی است و مثل سایر اجناس موجود در بازار نیاز به استعلام روزانه دارد، در نتیجه از شما خواهشمندیم برای استعلام قیمت دقیق، به صورت روزانه با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم شما را از قیمت روز فلفل قرمز مطلع سازیم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت جدید فلفل قرمزجنوب عبارتند از:

  1. نحوه بسته بندی و شکل ارائه محصول
  2. نسبت و درصد خلوص فلفل قرمز (مقدار سفیدی یا ناخالصی موجود در بار)
  3. زمان ارائه محصول (در فصل برداشت و تولید قرارداریم یا خارج از فصل برداشت قرار داریم)
  4. میزان رطوبت و درصد خشکی بار فلفل قرمز
  5. میزان عرضه و تقاضای انواع فلفل قرمز
  6. روش فروش محصول

عرضه مستقیم فلفل قرمز خشک جنوب از تولید کننده

در بازارهای ایران اغلب شاهد فروش انواع فلفل قرمز به صورت عمده و مستقیم از تولیدکنند و کشاورز هستیم که خرید مستقیم از کشاورز برای مصرف کننده هم مقرون به صرفه و هم مطمئن است. معمولاً می‌توان فلفل قرمز خشک جنوب را از اواسط فروردین تا اواسط خرداد به وفور مستقیم از تولیدکننده تهیه نمود. بازرگانی دایا سعی بر آن دارد تا در همین دوره کوتاه با عرضه مستقیم فلفل قرمز خشک جنوب مرغوب و درجه یک برای شما مشتریان عزیز، این محصول را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت تامین نماید.

فروش عمده فلفل قرمز خشک جنوب در بازار

در ایران از آنجایی که روزبه روز گرایش مردم به سمت غذاهای تند بیشتر میشود، میزان تقاضا برای خرید عمده فلفل قرمز هم نیز افزایش یافته است که اغلب خرید برای رستورانها، کارخانجات تهیه سس، صنایع پزشکی و صادرات میباشد.

روشهایی که برای فروش انواع فلفل قرمز مورد استفاده قرار میگیرد عبارتند از:

  • فروش اینترنتی
  • فروش سنتی

برای تهیه عمده فلفل قرمز تند جنوب بهتر است به نمایندگی های فروش، کانالها و وب سایتهای ما در فضای مجازی مراجعه نموده تا جنسی مطلوب و باکیفیت را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت جدید فلفل قرمزجنوب در سال ۱۴۰۰

فلفل قرمز تند جنوب در سال ۱۴۰۰ معمولا به صورت فله یا بسته بندی در بازار به فروش می رسد که معمولاً پودر فلفل قرمز بیشتر به صورت بسته بندی به بازار عرضه میشود که قیمت کالا را افزایش میدهد، ولی فلفل قرمز قلم بیشتر به صورت فله به بازار عرضه میگردد که قیمت مناسبتری دارد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع فلفل قرمز تند در سال جدید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام