فلفل قرمز
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / پودر فلفل قرمز / بازار بزرگ فلفل قرمز خشک و تازه با فروشی فوق العاده
بازار بزرگ فلفل قرمز

بازار بزرگ فلفل قرمز خشک و تازه با فروشی فوق العاده

بازار بزرگ فلفل قرمز ، این میوه تند و آتشین در سطح وسیعی از دنیا گسترش پیدا نموده است به طوری که جزو ادویه ها و چاشنی های جداناپذیر بشر شده، سس فلفل خانگی به خاطر طبع گرم و تندی که دارد از دیرباز جزو ادویه های سالم و پرطرفدار به حساب می آمده و از آنجایی که فلفل قرمز تازه را برای مدت طولانی نمیتوان نگهداری نمود میتوان این میوه را خشک کرده و در بسته بندی های متنوع وارد بازار نمود. اگر قصد خرید فلفل قرمز خشک یا تازه را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فروش فوق العاده انواع فلفل قرمز تند

با هویدا شدن خواص و مزایای بیشمار این ادویه جادویی سطح تقاضا برای خرید انواع سس فلفل همدانیان بسیار بالا رفته است از این جهت فروش فلفل قرمز در تمامی شهرهای ایران بسیار پررونق می باشد که این محصول بازار بزرگی را به خود اختصاص داده که فروشندگان برای عرضه انواع فلفل قرمز خالص و مرغوب تدابیر بسیاری در نظر گرفته اند که روشهای عرضه این محصول عبارتند از:

  1. عرضه پودر فلفل قرمز کیلویی
  2. عرضه فلفل قرمز قلم تازه به صورت فله ای یا بسته بندی
  3. عرضه فلفل قرمز قلم خشک شده یا آسیاب نشده
  4. عرضه پودر فلفل قرمز چیلی فله
  5. عرضه انواع فلفل قرمز در بسته بندی‌های متفاوت
  6. عرضه فلفل قرمز در تناژ بسیار بالا

بازار بزرگ فلفل قرمز درجه یک

امروزه فلفل قرمز سهم بزرگی از خرید و فروش را در بازار به خود اختصاص داده است،و در هر جایی با اهداف مختلفی از این محصول استفاده می کنند. این ادویه به شکلهای پودر شده، ریز شده، درسته و تازه و در نهایت به صورت خورد شده استفاده میشود.در این بازار بزرگ فلفل قرمز ، انواع مختلفی از این محصول موجود می‌باشد، اما رایج‌ترین آنها در دنیا عبارتند از:

  • فلفل قرمز بسیار تند هالوپینو
  • فلفل کاین
  • فلفل قرمز تایلندی
  • فلفل قرمز هندی
  • فلفل قرمز شاخ بزی
  • فلفل عنابی
تامین فلفل قرمز از سراسر ایران
انواع فلفل قرمز شمشیری، شاخ بزی و فلفل سبزوار

اما در ایران رایجترین نوع فلفل قرمزی که کشت میشود: فلفل قرمز شاخ بزی، فلفل شمشیری و فلفل قرمز سبزوار است که مرکز کشت این گیاه بیشتر دراستانهای خراسان رضوی،سمنان، فارس و بندرعباس میباشد. که این مناطق بهترین فلفل ها را تولید و تبدیل به بزرگترین صادرکننده فلفل قرمز و فلفل سبز شیرین در ایران شده اند.

خرید اینترنتی فلفل قرمز صادراتی با مناسبترین قیمت

خرید اینترنتی فلفل قرمز صادراتی بهترین فرصت برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت به خرید حضوری ندارند. با پیشرفت تکنولوژی سایت های آنلاین خرید و فروش بسیاری در کشور درحال فعالیت هستند اما با شناخت شرکتها و سایتهای معتبر میتوان خرید عالی و مقرون به صرفه ای داشت. بسیاری از شرکتهایی که اقدام به فروش آنلاین فلفل قرمز صادراتی کرده اند این محصول را بیشتر به صورت بسته بندی و یا فله ای به فروش میرسانند.

بازرگانی دایا با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان توانسته است بهترین نوع فلفل قرمز تند صادراتی را با مناسبترین قیمت به صورت آنلاین و یا حضوری به شما عزیزان عرضه نماید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز تازه سبزوار

بازار تولید و فروش فلفل قرمز تازه سبزوار

آیا از مراکز تولید و فروش فلفل قرمز تازه در سطح کشور اطلاعی دارید؟ آیا …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام