فلفل قرمز
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / خرید فلفل قرمز / تامین فلفل قرمز از سراسر ایران
تامین فلفل قرمز از سراسر ایران

تامین فلفل قرمز از سراسر ایران

تامین فلفل قرمز تازه و خشک شده از سراسر ایران با مناسبترین قیمت کار بسیار سخت و دشواری است اما از آنجایی که نمایندگی های فروش فلفل قرمز بازرگانی دایا در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، کرج و ارومیه فعال و در حال ارائه و عرضه انواع فلفل قرمز به صورت فله و کیلویی هستند لذا ما با کوتاه نمودن مسیر تولید تا بازار مصرف این روند را تا حدالامکان سریع و قابل دسترس نموده‌ایم تا بتوانیم در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشیم.

تامین فلفل قرمز تازه و خشک

خرید مستقیم فلفل قرمز خالص از تولیدکننده

تامین فلفل قرمز تازه در ایران در فصلهایی خاصی از سال امکان پذیر است زیرا هنگام برداشت فلفل باید هوا گرم باشد و از آنجایی که ایران کشور چهار فصل است در فصلهای متفاوت، برداشت فلفل قرمز در شهرهای متفاوتی هم امکانپذیر است. در فصل بهار فلفل قرمز در شهرهای جنوبی ایران قابل برداشت می باشد و در فصل تابستان در شهرهای شمال شرق کشور فلفل قرمز تازه موجود می باشد.

تامین فلفل قرمز تازه به صورت عمده در فصل بهار در شهرهای

 

  • جیرفت
  • جهرم
  • بوشهر

تامین فلفل تازه به صورت عمده در فصل تابستان در شهرهای

  • شاهرود
  • داورزن
  • فرومد
  • جوین

بعد از گذشت از فصل برداشت دیگر فلفل قرمز تازه در بازار به صورت فله یافت نمی شود و بیشتر تولید کنندگان فلفل قرمز را خشک نموده و فلفل خشک شده به بازار عرضه می کنند. فلفل در زمانهایی که از فصل برداشت گذشته به صورت پودر فلفل قرمز یا فلفل آسیاب شده و فلفل قرمز خشک قلم یا آسیاب نشده به صورت عمده در نمایندگی های فروش این ادویه موجود می باشد.

خرید بی واسطه فلفل قرمز کیلویی با شرایط ویژه

قیمت خرید پودر فلفل قرمز تند درجه یک

قیمت انواع فلفل قرمز تند در بازار بسیار متفاوت است چرا که بسیاری از افراد پودر فلفل قرمز چیلی ناخالص و نامرغوب را با قیمتهای گزافی به جای پودر فلفل خالص به فروش می رسانند و باعث بی ثباتی در بازار می شوند. قیمت پودر فلفل قرمز کاملا خالص و درجه یک در بازار در حال حاضر عددی بین ۱۳۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ تومان می‌باشد اما از آنجایی که این ادویه بسیار مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از فروشندگان غیر مجاز انواع پوست گوجه و رنگ به این ادویه اضافه می‌کنند. سعی کنید این ادویه پرخاصیت را از نمایندگی های فروش مجاز که پودر فلفل قرمز را کاملاً خالص ارائه می‌کنند تهیه نمایید.

مراکز فروش پودر فلفل قرمز خالص

نمایندگی‌ها و وب سایتهای متفاوتی در حال حاضر در حال خرید و فروش آنلاین انواع فلفل قرمز هستند اما برای یک خرید مطمئن که بی واسطه و مستقیم از تولید کننده فلفل قرمز را تامین نمایید می‌توانید با راه های ارتباطی بازرگانی دایا در تماس باشد تا به صورت مستقیم از تولید کننده انواع فلفل قرمز را با پایینترین قیمت تهیه و خرید نماید

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز گلستان

قیمت فروش فلفل قرمز گلستان

آیا فلفل قرمز بسته بندی شده در شرکت گلستان می تواند عطر کامل فلفل قرمز …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام