فلفل قرمز
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / تولید فلفل قرمز / نحوه تولید و فروش بذر فلفل قرمز زینتی
نحوه تولید و فروش بذر فلفل قرمز زینتی
تولید و فروش بذر فلفل قرمز زینتی

نحوه تولید و فروش بذر فلفل قرمز زینتی

آیا از چگونگی تولید و فروش بذر فلفل قرمز زینتی در اینترنت آگاه هستید؟ میدانید فلفل زینتی هم در بازار فلفل قرمز جایگاه خاص و همچنین مشتریان خاصی دارد؟ این مطلب را اینگونه آغاز می کنیم که نام علمی این محصول Capsicum annuum می باشد که از تیره Solanaceae می باشد. طول عمر آن به مدت یکسال بوده و از مناطق گرم امریکا آورده شده اند، که کم کم تکثیر آنها در دیگر مناطق دنیا کلید خورد.
فلفل قرمز زینتی به سه رنگ سبز، قرمز و زرد دیده می شود و میوه های آنها به دو شکل آبشاری و مستقیم رشد می کند و شکل برگهای نوع سبز آنها مستطیل و به رنگ روشن هستند.
نحوه تکثیر این محصول به این صورت است که باید ابتدا در آخر فصل سرما و اول فصل رشد و نمو گیاهان مقداری از بذر را در ظرفی کم عمق و دارای درپوش که حاوی کود کمپوست می باشد بکاریم و خاک را دائماً مرطوب نگاه داریم و برای اینکه رطوبت کم نشود از درپوش ظرف استفاده می کنیم. اگر به هر دلیلی ظرف درپوش دار نداشتیم از پلاستیک برای بستن درب ظرف استفاده می کنیم تا رطوبت آن حفظ شود. این عمل تا زمانی که بذرهای ما تبدیل به نشاء شوند و آماده انتقال به گلدان دیگر، که حاوی کود کمپوست گلدانی می باشد ادامه خواهد داشت و پس از انتقال نشاء به گلدان مذکور زمان آن رسیده که از گیاهان مراقبت کنیم تا به فصل میوه دهی رسیده و از میوه های آن که همان فلفل زینتی است استفاده نماییم.
نحوه فروش این محصول بیشتر به صورت بذر می باشد اما در برخی اوقات کسانی که بانک نشاء دارند اعم از نشاء فلفل و دیگر گیاهانی که فعالیتشان با نشاء شروع می شود این محصول را به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام