فلفل قرمز
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / خواص فلفل قرمز / استفاده فلفل قرمز و کاهش ابتلا به سرطان
فلفل قرمز و کاهش ابتلا به سرطان
استفاده فلفل قرمز و کاهش ابتلا به سرطان

استفاده فلفل قرمز و کاهش ابتلا به سرطان

آیا استفاده از فلفل قرمز خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد؟ هرگاه از فلفل قرمز صحبت میکنیم سریعاً تجربه ای را که از خوردن فلفل قرمز و احساس تندی و داغ شدن دهانمان ایجاد شده را به یاد می آوریم که ماده ای به نام کپساسین باعث ایجاد این تجربه شده است. دانشمندان با قراردادن این ماده در بدن موشهای آزمایشگاهی که دچار سرطان شده بودند متوجه یکی دیگر از خواص فلفل قرمز شدند که این ماده باعث توقف پیشرفت سرطان و حتی از بین بردن آن شده است.
مردم کشورهایی که در رژیم غذایی خود بیشتر از افراد دیگر کشورها از فلفل قرمز استفاده کرده اند را مورد مطالعه قراردادند و به این نتیجه رسیدند که در کشورهایی که مصرف فلفل قرمز در رژیم غذایی شان بالاتر بوده بطور چشم گیری کمتر دچار انواع سرطان و مرگهای حاصل از آن شده اند. حتی استفاده از این ماده معجزه آسا در برخی موارد سرطانهای بدخیم را درمان، و سلولهای سرطانی را ازبین برده است وهمین طور سرطانهای مربوط به اختلال هورمونی، سرطان بیضه و پروستات را درمان کرده است.
پس می توان گفت استفاده از فلفل قرمز و کاهش خطر ابتلا به سرطان رابطه مستقیم با یکدیگر داشته، البته ناگفته نماند که میزان مصرف باید به اندازه باشد وگرنه مصرف بیش از اندازه فلفل قرمز خود نیز باعث ایجاد سرطان می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام