فلفل قرمز
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / پودر فلفل قرمز / خرید پودر فلفل قرمز با بهترین کیفیت مستقیم از کشاورز
خرید پودر فلفل قرمز با بهترین کیفیت مستقیم از کشاورز

خرید پودر فلفل قرمز با بهترین کیفیت مستقیم از کشاورز

خرید پودر فلفل قرمز تند با نازلترین قیمت از نمایندگی های فروش عمده فلفل چیلی بازرگانی دایا در شهرهای مشهد، تهران، شیراز، کرج و … مسیری است که همکاران و دست اندرکاران این شرکت سعی داشته اند با هموار کردن و رفع مشکلات آن دسترسی شما عزیزان را به محصولی مرغوب و خالص با قیمت مناسب را هرچه آسانتر گردانند. و حتی الامکان خاطره خوبی از یک خرید سریع و بدون دغدغه را در ذهنتان به یادگار قرار دهد. باشد که این تجربه خوب باعث مداومت همکاری ما با شما عزیزان باشد.

فلفل قرمز اصل را بشناسیم

برای خرید پودر فلفل قرمز اصل با بالاترین کیفیت باید از تجربه کافی برخوردار باشیم چرا که بسیاری از تولیدکنندگان غیر مجاز برای اینکه پودر فلفل قرمز بی کیفیت خود را پررنگ جلوه دهند از پوست گوجه خشک شده، رنگهای خوراکی و حتی هویج استفاده می‌کنند و با قیمتهای بسیار پایین به عنوان فلفل قرمز خالص به فروش می رسانند غافل از اینکه هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

پودر فلفل قرمز اصلی

علایم فلفل قرمز خالص و اصیل عبارتند از:

  • عطر و تندی بسیار بالا
  • با ریختن فلفل قرمز خالص در کف دست احساس سوزش و خارش می‌کنیم
  • اگر فلفل خالص را استشمام کنیم دچار سوزش بینی، گلو و عطسه و سرفه های پی درپی می‌شویم.

قیمت خرید پودر فلفل قرمز با کیفیت ایرانی و خارجی

قیمت خرید پودر فلفل قرمز بسته به نوع پودر، درجه خلوص و نحوه بسته بندی متفاوت است در حال حاضر پودر فلفل قرمز درجه یک سبزوار که از خلوص بالایی برخوردار است به صورت عمده در بسته های ۴۰ کیلوگرمی با قیمت ۱۵۵۰۰ تا ۱۸۰۰۰ تومان به بازار عرضه می شود. در میان فلفل قرمزهای خارجی که در بازار ایران به صورت عمده خرید و فروش می‌شود، فلفل قرمز هندی از همه پرفروش تر است چرا که فلفل هندی از کیفیت رنگ و تندی بالایی برخوردار می باشد که پودر فلفل قرمز هندی فله با قیمت ۲۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان در بازار، خرید و فروش می شود.

فروش انواع پودر فلفل قرمز

در ایران مردم شهرهایی که در جنوب و جنوب غربی زندگی می‌کنند به خاطر شرایط اقلیمی که در آنجا حکمفرماست مصرف فلفل قرمز تند نیز بیشتر است که دنبال این مصرف، بازاری در آنجا حکمفرماست که به دنبال پاسخ به این نیاز مردم و مشتریان است ناگفته نماند که کشاورزان این مناطق هم از این نیاز و بازار اطلاع دارند که با کشت فلفل قرمز در مزارعشان به دنبال کسب درآمد از این نیاز می باشند.

بیشترین فروش انواع فلفل قرمز تند در مناطق جنوبی کشور عبارتند از:

  1. فلفل قرمز پرک بسیار تند هندی معروف به فلفل قرمز گرانول هندی برند ۷۷۷
  2. پودر فلفل قرمز هندی
  3. پودر فلفل قرمز بندر معروف به فلفل قرمز شاخ بزی
  4. فلفل قرمز خشک قلم سبزوار

خرید و فروش اینترنتی پودر فلفل قرمز با نازلترین قیمت

خرید اینترنتی در میان افرادی که زمان و وقت از اهمیت بالایی برخوردار است بسیار پررونق می باشد چرا که خرید از فروشگاه های آنلاین مجاز که بهترین محصولات خود را در فضای مجازی به فروش می‌گذارند راحت و بی دردسر است. بازرگانی دایا هم نیز از آن جمله فروشگاه های مجاز اینترنتی است که مرغوبترین انواع فلفل قرمز بسیار تند را با نازلترین قیمت به صورت فله به فروش می رساند.

انواع فلفل قرمز های موجود در بازرگانی دایا عبارتند از:

  • فلفل قرمز تازه سبزوار
  • فلفل قرمز خشک سبزوار
  • پودر فلفل قرمز سبزوار
  • فلفل سبز بسیار تند
  • فلفل قرمز خشک بندر معروف به فلفل قرمز شاخ بزی
  • پودر فلفل قرمز بسیار تند شاخ بزی
  • فلفل قرمز تازه بندر
  • فلفل قرمز پرک یا گرانول هندی
  • پودر فلفل قرمز هندی

انواع فلفل قرمزهای تولید داخل

ناگفته نماند که فلفل تازه فقط در زمان برداشت موجود می‌باشد اما سایر محصولات در طول سال وجود دارد. برای استعلام قیمت به روز با نماینده فروش ما در ارتباط باشید.

 بازرگانی دایا تمام نمونه های فلفل قرمز ایرانی درجه یک خود را مستقیم و بی واسطه از کشاورز تهیه نموده و به بازار عرضه میکند.

 این شرکت فلفل قرمز صددرصد خالص را در اسرع وقت، با هر وسیله ای که مورد قبول مشتری باشد به تمام نقاط ایران و جهان ارسال و به فروش می رساند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام