فلفل قرمز
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / فلفل قرمز تند / نحوه عرضه و تولید انواع فلفل قرمز تند
نحوه عرضه و تولید انواع فلفل قرمز تند
تولید انواع فلفل قرمز تند

نحوه عرضه و تولید انواع فلفل قرمز تند

آیا از نحوه تولید و کشت انواع فلفل قرمزهای تند اطلاع دارید؟ جدای از اینکه نوع فلفل در تندی آن تاثیرگذار است، ویژگی محل کشت محصول، آب و هوا، زمان کاشت و برداشت و اقلیمی که فلفل قرمز در آن کشت می شود بر میزان تندی آن تاثیرگذار است. میزان اندازه فلفل قرمزها با میزان تندی آن نسبت عکس دارد، یعنی فلفل با ابعاد بزرگتر دارای تندی کمتری نسبت به فلفل هایی با ابعاد کوچکتر هستند.
اما درباره رنگ فلفل می توان گفت که رابطه مستقیم با تندی آن دارد و هر قدر رنگ آن به سمت قرمزتر شدن می رود میزان تندی آن بیشتر خواهد شد. در مورد خشک و تازه بودن فلفل قرمز و ارتباط آن با تندی محصول هم می توان به این نکته اشاره کرد که خشکی این محصول با میزان تندی آن نیز رابطه مستقیم داشته و هر چقدر فلفل خشک تر باشد تند و تیزتر است و اگر بخواهیم به مکان هایی که تندی فلفل در آنها متمرکز است اشاره کنیم می توان با شکافتن فلفل قرمز تازه رگه های سفید رنگی را مشاهده کنیم که تمام تندی فلفل در همین رگه های سفید و مخصوصاً دانه های چسبیده به آن است که در صورت جداسازی آنها فلفل قرمز بیشترین درصد تندی خود را از دست خواهد داد.
برای سنجش میزان تندی فلفلهای قرمز از واحدی به نام اسکوویل استفاده می کنند که بالاترین مقدار آن یک میلیون اسکوویل است که مربوط به گونه ای از فلفل قرمز می باشد که در کشور هند کشت شده و با نام ناگاجلوکیا (Naga Jolokia) معروف است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه پودر فلفل قرمز

عرضه پودر فلفل قرمز تند با کیفیت ترکیه

عرضه پودر فلفل قرمز تند و با کیفیت در ترکیه که به عنوان یک کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام