فلفل قرمز
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / فروش فلفل قرمز / فروش و بازار تولید فلفل قرمز تازه هندی
فروش و بازار تولید فلفل قرمز تازه هندی
بازار تولید فلفل قرمز تازه هندی

فروش و بازار تولید فلفل قرمز تازه هندی

آیا می دانستید فلفل قرمز تازه هندی که در کشور دیگری تولید می شود، مشتری های بالقوه و بالفعل زیادی در کشورهای دیگر دارد؟ همانطور که از نام این محصول پیداست فلفل قرمز تازه هندی در کشور هند، که منبع بزرگ تولید ادویه جات بسیار خاص و معروف در جهان است طالبان زیادی در کشورها و بخصوص در ایران دارد، از آنجایی که حمل و نقل این محصول به صورت تازه به کشورهای دیگر سخت است آن را خشک کرده و به دو صورت خشک ساده که آسیاب نشده و نوع دیگر آن که آسیاب شده است و به صورت پودر به دست مشتریانش در کشورهای دیگر می رساند.
اگر شما هم به عنوان مشتری به اماکن توزیع این محصول رفته و از نظر کیفیت، رنگ، طعم و مقدار تندی آن را با محصولات تولیدی دیگر کشورها و ایران مقایسه نمایید حتماً به این نتیجه، که از تمام جهات محصول هند بسیار بالاتر از محصولات دیگر کشورهاست خواهید رسید.
در برخی موارد به علت واردات این محصول هزینه هایی اعم از حمل و نقل، گمرک و غیره به آن اضافه شده و باعث بالارفتن قیمت آن حتی در برخی موارد نزدیک به ۳ برابر شدن قیمت فلفل قرمز هندی نسبت به محصولات داخلی شده و قدرت خرید مشتری را پایین آورده و باعث می شود که مشتریان این محصول، کم و یا افراد خاصی شوند. اما با این حال باز هم نمی توان منکر فروش بالای این محصول در ایران شد. افراد بسیاری هستند که کیفیت را جدای از تمام امتیازات یک محصول در اولویت خریدشان قرار داد و ترجیحاً از این محصول جادویی استفاده می کنند.
برای تهیه این محصول بخصوص، برای مشتریانی خاص، بازرگانی دایا در خدمت شماست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز صادراتی

بازار پخش عمده پودر فلفل قرمز صادراتی

آیا از بازار صادرات پودر فلفل قرمز اطلاعی در دست دارید؟ میدانید بازار پخش پودر …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام