فلفل قرمز
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / پودر فلفل قرمز / فروشگاه اینترنتی فلفل قرمز خردشده اصل شاهرود

فروشگاه اینترنتی فلفل قرمز خردشده اصل شاهرود

فروشگاه اینترنتی فلفل قرمز راه دیگری برای معرفی انواع سس فلفل خانگی و مراجع تهیه آن است که بازرگانی دایا از این روش فروگذاری نکرده و هدف آن تهیه و معرفی انواع فلفل قرمز خردشده یا آسیاب شده اصل شاهرود و توزیع آن در شهرهای مشهد، تهران، البرز، آذربایجان، کرج و فراتر، صادرات میوه فلفل قرمز تند به کشورهای همسایه از کانالی مطمئن، بطوری که مشتریهای این محصول، از خلوص و اصل بودن محصول با قیمت مناسب آسوده خاطر باشند.

فروشگاه اینترنتی فلفل قرمز
فلفل قرمز خرد شده

آیا از دغدغه های فروشگاه اینترنتی در ایران آگاهی دارید؟

  1. عدم اطمینان به وجود خارجی داشتن فروشگاه اینترنتی سس فلفل همدانیان و فلفل سبز شیرین
  2. عدم وجود قانونهای مدون فضای مجازی بعلت نوظهور بودن
  3. تعداد محدودی کلاهبرداری در فضای مجازی و به دنبال آن عدم اعتماد

که به اختصار اینگونه میتوان توضیح داد:

از مشکلاتی که بیشتر فروشگاه اینترنتی فلفل قرمز با آن درگیر هستند، مخصوصاً فروشگاه هایی که محصولاتی نظیر فلفل قرمز خرد شده یا پودر فلفل قرمز تند و ادویه جات و غیره ارائه میدهند این است که مشتریها از واقعی بودن، و وجود خارجی داشتن شرکتها اطمینان کامل نداشته و حق هم به جانب آنهاست چون نوظهور بودن این مراجع و به دنبال آن عدم وجود قوانین و مقررات مدونی که بتوان در مراجع قضایی مبنای قضاوت قرارداد باعث ایجاد چنین عدم اطمینانی می شود و مشکل بعدی واریز وجه معامله و اطمینان از مطابقت جنس مورد معامله با جنسی که به عنوان نمونه اولیه فرستاده شده است. بازرگانی دایا سعی دارد با وجود چنین مشکلاتی، صادقانه به راه خود ادامه داده و با جلب توجه و اطمینان مشتریان خود راهی برای ارائه و فروش عمده فلفل قرمز خشک درجه یک و خالص به بازار عرضه کند.

آیا از مناطق اصلی رویش فلفل قرمز تند در ایران اطلاعی دارید؟ آیا از مراحل آماده سازی فلفل قرمز تند بعد از برداشت آگاهی دارید؟

مناطق اصلی رویش گیاه فلفل قرمزتند در ایران عبارتند از:

  • دهستان های فرومد
  • خوارتوران شهرستان شاهرود
  • مناطق اطراف شهرستان سبزوار

مراحل آماده سازی پودر فلفل قرمز تند اصل در شاهرود بدین صورت است که، فلفل قرمزهای قلم چیده شده را در محوطه ای که آفتابگیر باشد پهن کرده و در معرض تابش مستقیم خورشید قرار میدهند بعد هر روز یا دوبار در روز آنها را زیرورو کرده تا به صورت یکدست خشک شوند و به صورت فلفل قرمز قلم خشک شده تبدیل گردد تا برای عرضه به بازار آماده شود که نیمی از فلفل قرمزها و فلفل سیاه هندی را به همان صورت قلم وارد بازار کرده و به فروش میرسانندکه با نام فلفل قرمز قلم خشک شناخته می شود و نیمی دیگر از فلفل قرمز های تند خشک شده را آسیاب کرده و به صورت پودر فلفل قرمز تند به بازار عرضه می کنند. بازرگانی دایا هر دو نوع فلفل قرمز تند را میتواند به صورت عمده و جزئی به شما مشتریان محترم عرضه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام