فلفل قرمز
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فلفل قرمز تند / صادرات تندترین فلفل قرمز خردشده مرغوب از تهران
صادرات تندترین فلفل قرمز
صادرات تندترین فلفل قرمز خردشده مرغوب از تهران

صادرات تندترین فلفل قرمز خردشده مرغوب از تهران

صادرات تندترین فلفل قرمز مرغوب از تهران تنها به این شهر از کشورمان ختم نمی شود بلکه در سایر نقاط ایران که شرایط مساعدی برای کشت این ادویه جادویی دارند به طور چشمگیری صادرات فلفل قرمز تند انجام میشود به خصوص صادرات تندترین فلفل قرمز خردشده از خراسان به سایر کشورها. بازرگانی دایا با قرار گرفتن در شهر مشهد میتواند به طور مستقیم با کشاورز ارتباط برقرار کرده و مرغوبترین فلفل قرمز تند را با یک واسطه به صورت کاملا خالص در اختیار شما خریداران و صادرکنندگان قرار دهد.

صادرات تندترین فلفل قرمز
صادرات تندترین فلفل قرمز خردشده مرغوب

آیا میدانید چه کشورهایی جزء بیست کشور اول صادرکننده فلفل قرمز مرغوب در دنیا می باشند؟

اغلب تصور انسانها بر این است چون در هند غذاهای بسیار تند مصرف می شود و آب و هوای هندوستان برای پرورش میوه فلفل قرمز بسیار مساعد است و سطح زیر کشت این محصول در هند به قدری زیاد است که صادرات تندترین فلفل قرمز یکی از مهمترین اقلام این کشور برای کسب درآمد است اما جالب این است که در تولید این محصول کشور هند حتی در میان بیست کشور اول دنیا هم جایگاهی ندارد.

۲۰ کشور مهم صادرکننده فلفل قرمز مرغوب در تمام دنیا عبارتند از:

  1. چین
  2. مکزیک
  3. ترکیه
  4. اندونزی
  5. اسپانیا
  6. ایلات متحده امریکا
  7. نیجریه
  8. مصر
  9. الجزایر
  10. تونس
  11. هلند
  12. ایتالیا
  13. کره جنوبی
  14. صربستان
  15. نیجریه
  16. رومانی
  17. قزاقزستان
  18. اوکراین
  19. اسرائیل
  20. مقدونیه

در بالا اسامی کشورهای اول دنیا در صادرات پودر فلفل قرمز مرغوب و فلفل قرمز آسیاب نشده(قلم) نام برده شد که چین با اختلاف بسیار زیادی با کشور دوم یعنی مکزیک دارد، اما از مورد دوم به بعد اختلاف کشورهای دیگر تا حدود ۲۰ زیاد چشمگیر نمی باشد.

چرا در ایران با وجود مرغوبترین و تندترین فلفل قرمزها هنوز صادرات چشمگیری ندارد؟

در واقع این چنین میتوان بیان نمود که :

در کشور عزیزمان ایران تولید تندترین فلفل قرمز مرغوب به صورت فله در اشکال فلفل قرمز قلم و آسیاب شده نیز تولید می کند، اما به دلیل مدیریت ناصحیح و کم بودن اراضی زیر کشت این محصول هنوز به صورت چشمگیر پا به عرصه صادرات نگذاشته است و محصولات ایران بسیار کوچک و ناچیز صادر میشود به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس و بیشتر به عنوان بک پل ارتباطی برای رساندن فلفل قرمز هندی و پاکستانی به کشورهای اروپایی عمل می کند. از آنجایی که شهر تهران مرکز معاملات و واردات و صادرات کشور است بیشتر تراکنش های وارداتی محصول فلفل قرمز و همچنین صادرات فلفل قرمز مرغوب آسیاب شده یا خردشده بیشتر در تهران انجام می شود.

بازرگانی دایا به دلیل ارتباط تنگاتنگ با کشاورزان و تولید کنندگان فلفل قرمز مرغوب سبزوار توانایی ارائه این محصول در اسرع وقت با نازلترین و رقابتی تریت قیمت را داراست و برای خدمت رسانی به شما صادرکنندگان و توزیع کنندگان عمده، تندترین فلفل قرمز در سطح کشور اعلام آمادگی می نماید، پس ما همراه باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام