فلفل قرمز
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / خرید فلفل قرمز / خرید و فروش سس فلفل قرمز چیلی خالص
خرید و فروش سس فلفل قرمز چیلی خالص
سس فلفل قرمز چیلی خالص

خرید و فروش سس فلفل قرمز چیلی خالص

آیا از نحوه خرید و فروش سس فلفل قرمز در ایران آگاه هستید؟ آیا از نظر متخصصان تغذیه نسبت به فواید سس فلفل قرمز چیلی اطلاع دارید؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خرید و فروش سس فلفل قرمز همانند خود آن جایگاه خاصی در بازار دارد و از آنجایی که سرآشپزان و افراد زیادی که در راستای بازار غذا فعالیت دارند، از طرفداران پر و پا قرص انواع سس های فلفل قرمز هستند.
سسهای فلفل قرمز که از نظر میزان تندی و غلظت، طعم های بسیار متنوعی در غذاها ایجاد می کنند از محصولات پر مصرف به حساب می آیند. و همین امر باعث خرید و فروش بالای این محصول در بازار ایران بوده و سود سرشاری که از معاملات این محصول بدست می آید، افراد زیادی را تشویق به ترقیب، به بازار مذکور میکند. البته میزان تندی در سسها معمولاً عددی بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ اسکوویل می باشد این میزان تندی به دلیل وجود کپسایسین در دانه ها و رگه های سفید رنگ داخل فلفل قرمز است.
یکی از موسسه های تحقیقاتی امریکایی که کارول ترنر از محققان و موسسان آن است در یکی از تحقیقات خود اینگونه بیان می کند، اثری که سسهای تند برروی ما دارند را می توانیم (پارادوکس فلفل قرمز تند) بنامیم و پارادوکس فلفل قرمز تند را می توان اینگونه توضیح داد که : برعکس آنکه همیشه ما انسانها از مصرف غذاهای تند گریزان هستیم اما سسهای تند و سالسا از سالمترین غذاهای قابل دسترس ما انسانها در کره خاکی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز چیلی

عرضه و فروش تندترین پودر فلفل قرمز چیلی

آیا از مراکز اصلی عرضه و فروش پودر فلفل قرمز چیلی در کشورمان آگاهی دارید؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام