فلفل قرمز
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / خواص فلفل قرمز / تجارت و خواص فلفل قرمزهای زینتی در ایران
فلفل قرمز زینتی
تجارت فلفل قرمز زینتی

تجارت و خواص فلفل قرمزهای زینتی در ایران

آیا از نحوه تجارت فلفل قرمزهای زینتی در ایران اطلاع دارید؟ آیا از فلفل های زینتی فقط در زمینه زیبایی استفاده می شود؟ شاید جواب اکثر افراد به سوال فوق مثبت بوده و اینگونه جواب دهند که نام این محصول بنام فلفل های زینتی است پس فقط برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و بس، اما خوشبختانه جواب سوال منفی است و زحماتی که برای پرورش این محصول کشیده می شود علاوه براینکه حس زیبایی انسان را ارضاع می کند بلکه به جنبه های دیگر نیازهای انسان نیز پاسخ مثبت می دهد.
بهتر است بدانید فلفل قرمزهای زینتی علاوه بر زیبایی، مصرف خوراکی برای انواع غذاها و دادن طعم و رنگ به آنها خاصیت درمانی هم دارد. طبق تحقیقات گیاه شناسان اهل کشور انگلیس از فلفل قرمزهای زینتی برای درمان دیفتری، نقرس، مشکلات هاضمه و دستگاه گوارش، تب مخملک بدخیم از ترکیب جادویی گیاه مذکور با برگ درخت گنه گنه استفاده می کنند.
همانطور که شما هم متوجه شدید این محصول علاوه بر خواص خوراکی و دارویی، انواع دیگر آن نیز به عنوان زینتی شناخته نمی شوند و نام های دیگری دارند. این سه ویژگی باعث شده است نقش پررنگی در تجارت فلفل قرمز داشته و افراد متعدد در کشورهای مختلف به کشت و تجارت این محصول بپردازند و سودهای کلانی از خرید و فروش فلفل قرمز بدست آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز تند

تجارت اینترنتی فلفل قرمز تند

آیا در ارتباط با میوه فلفل قرمز تجارت کار سودآوری است؟ آیا راه اندازی کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام