فلفل قرمز
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / فروش فلفل قرمز / فروش عمده فلفل قرمز تازه چیلی درجه یک
فروش عمده فلفل قرمز
فروش عمده فلفل قرمز

فروش عمده فلفل قرمز تازه چیلی درجه یک

فروش عمده فلفل قرمز در سطح کشورمان در دو نوع تولید داخلی و تولید خارجی است که نوع داخلی آن به فلفل قرمز تند سبزوار و فرومد و نوع خارجی آن به طور معمول به فلفل قرمز هندی، مکزیکی و … معروف می باشند

اگر به دنبال خرید عمده فلفل قرمز تازه چیلی درجه یک ایرانی و خارجی هستید با بازرگانی دایا که نمایندگیهای فروش فعال در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج و شیراز دارد همراه باشید.

آیا میدانید چگونه میتوان از فروش عمده فلفل قرمز تازه چیلی آگاه شد؟

شهرهای تولیدکننده فلفل قرمز تازه درجه یک عبارتند از:

  • سبزوار (مزینان، داورزن و …)
  • شاهرود (فرومد و …)
  • جهرم
  • جوین

همانطور که در تمام زمینه ها، اعم از میوه و تره بار و سیفی جات مشتریها به دنبال محصول تازه هستند و نوع دیگر خشک شده برخی از میوه جات هم مشتریهای خود را دارد، محصول میوه فلفل قرمز نیز به عنوان ادویه از این قضیه مستثنی نبوده و همانطور که مشتریانی برای نوع پودر و خشک شده فلفل قرمز چیلی تند وجود دارد نوع تازه آن نیز مشتریانی دارد.

فروش عمده فلفل قرمز
فلفل قرمز تازه چیلی

آیا از زمان فروش عمده فلفل قرمز تازه ایرانی مطلع هستید؟ آیا میدانید فلفل قرمز تازه چه زمانی از فصل سال وارد بازار فروش می شود؟

فلفل قرمز تازه چیلی درجه یک معمولاً از اواخر مرداد ماه وارد بازار می شود، این برداشت ها تقریباً تا اواخر مهرماه و در برخی از موارد تا اوایل آبان هم ادامه دارد اما در برخی از موارد که تولید کننده به کاشت گلخانه ای این محصول پرداخته است در اوایل فصل سردسال نیز به صورت محدود فلفل قرمز تازه چیلی به بازار عرضه می شود، اما بازه اصلی فروش عمده همان محدوده زمانی است که در اول همین مطلب ارائه گردید.

آیا از مشکلات تولید عمده فلفل قرمز تازه چیلی باخبر هستید؟

  1. زمان کم در تازه ماندن فلفل قرمزهای چیده شده
  2. فاصله کم بین چین اول و چین دوم و همینطور چین دوم و سوم و به دنبال آن کم بودن جا و نیرو
  3. محدود بودن ارتباط تولید کننده با مشتریان واقعی، برای کوتاه کردن زمان چیدن فلفل قرمز تازه تا رسیدن آن به دست مصرف کننده

تمامی عواملی که به صورت تیتروار در بالا به آنها پرداخته شد در نهایت تولید کننده را مجبور به خشک نمودن فلفل قرمزها و عرضه آن به صورت خشک دارد و در برخی از موارد آسیاب کردن آن و ارائه پودر فلفل قرمز چیلی به بازار می کند. چون نگهداری و حمل و نقل خشک شده و نوع پودر فلفل قرمز بسیار آسانتر از نوع تازه آن می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فلفل قرمز چیلی

خرید و فروش فلفل قرمز چیلی تند مکزیکی

آیا از بازار خرید و فروش فلفل قرمزهای مکزیکی در کشور اطلاع دارید؟ آیا از …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام