فلفل قرمز
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / فلفل قرمز تند / عرضه انواع فلفل قرمز تند در بازار جهانی
فلفل قرمز تند
فلفل قرمز تند در بازار جهانی

عرضه انواع فلفل قرمز تند در بازار جهانی

آیا میدانید در سراسر دنیا انواع فلفل قرمزهای تند به چه صورتی عرضه می شوند؟ باید بدانیم که فلفل قرمز در سطح جهانی بازار بسیار پر سود و متنوعی دارد. از آن جهت متنوع است که در هر محدوده مکانی از جهان انواع خاصی از این محصول مورد خرید و فروش قرار می گیرد. مثلاً اگر بخواهیم به کشور خودمان نگاهی داشته باشیم و آن را بطور مثال مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم، میتوان به عنوان مثال از فلفل قرمز سبزوار نام برد که تولید کشور خودمان است و نحوه دسترسی به آن ساده تر بوده و قیمت پایین تری نسبت به نوع هندی و انواع دیگر فلفل قرمز در دیگر کشورها دارد، آن هم به علت هزینه پایین حمل و نقل و حذف هزینه گمرکات است که بیشتر مورداستقبال قرار میگیرد و به تبع خرید و فروش آن نیز در بازار بیشتر انجام می شود.
ناگفته نماند که فلفل قرمز تند هندی هم از جایگاه خوبی در کشورمان برخوردار است در برخی موارد هم فلفل قرمز کشورهای مختلف در زمین های زراعی کشورمان کشت شده و با نام های فلفل قرمز هابانرو، ناگاجلوکیا و … عرضه می شود.
پس میتوان نتیجه گرفت منظورمان از عرضه انواع فلفل قرمز تند در بازار جهانی عرضه هر نوع خاص آن در مکانهای خاصی از جهان است و برای دسترسی به فلفل تندی که مختص کشورهای دوردست هستند بهتر است بذر آنها را در زمینهای زراعی خودمان کشت کنیم تا از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه پودر فلفل قرمز

عرضه پودر فلفل قرمز تند با کیفیت ترکیه

عرضه پودر فلفل قرمز تند و با کیفیت در ترکیه که به عنوان یک کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام