فلفل قرمز
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / فلفل قرمز ایرانی / صادرات انواع فلفل قرمز آسیاب شده درجه یک ایرانی

صادرات انواع فلفل قرمز آسیاب شده درجه یک ایرانی

صادرات انواع فلفل قرمز در دو حالت آسیاب شده و آسیاب نشده است که به این دو حالت پودر فلفل قرمز و فلفل قرمز قلم نیز گفته می شود و به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس از طریق شرکت های مختلف و همچنین بازرگانی دایا عرضه می شود.

اگر به دنبال صادرات انواع فلفل قرمزهای آسیاب شده و آسیاب نشده درجه یک ایرانی، که تولید شهرستان سبزوار و فرومد می باشد هستید با بازرگانی دایا که نمایندگی فعالی در استانهای خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، تهران و البرز دارد همراه باشید.

چه مشکلاتی امروزه گریبانگیر صادرکنندگان انواع فلفل قرمز آسیاب شده یا همان پودر فلفل قرمز تند می باشد؟

این مشکلات عبارتند از:

  • اطمینان از اصل بودن محصول
  • قیمت مناسب
  • نحوه پرداخت وجه معامله

از مشکلاتی که امروزه صادرکنندگان فلفل قرمز ایرانی دارند این است که اولاً به سختی به فلفل قرمز درجه یک و ارزان قیمت دسترسی پیدا می کنند و ثانیاً هنگام انجام معامله و تأمین فلفل قرمز نمی توانند به راحتی اطمینان حاصل نمایند و بابت خلوص محصول و واریز وجه مورد معامله دچار تردید می شوند و اینجاست که نیاز به یک تأمین کننده صادق و امین احساس می شود. شما می توانید با اطمینان کامل و بدون هیچ تردیدی بازرگانی دایا را وجه المصالحه خود قرار داده و آسوده تر امورات مربوط به تأمین فلفل قرمز درجه یک و خالص که قیمت مناسبی هم دارد را پشت سر بگذارید.

در صادرات انواع فلفل قرمز مبنای انتخاب محصول چیست؟

  1. مکانیت تولید محصول
  2. طعم
  3. تندی
  4. رنگ
صادرات انواع فلفل قرمز
انواع فلفل قرمز

اینکه فلفل قرمز در کدام شهرستان یا شهر تولید شده است بسیار مهم بوده، چون فلفل قرمز در شهرها و شهرستانهای متعددی تولید می شود اما پودر فلفل قرمز سبزوار و فرومد معروفتر از همه آنهاست و همچنین پودر فلفل قرمز صادراتی باید دارای بالاترین طعم باشد. در مورد تندی پودر فلفل قرمز، مقدار تندی فلفل قرمز صادراتی باید در سطح قابل قبولی باشد و اگر بخواهیم فلفل قرمز را در حد صادرات قرار بدهیم باید بالاترین کیفیت رنگ محصولات تولید شده داخلی را دارا باشد چون عموماً چین اول هر مزرعه بالاترین کیفیت رنگ را دارد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع فلفل قرمز تند مکزیکی اصل

قیمت انواع فلفل قرمز در کشورمان به چهار ویژگی طعم، رنگ، تندی، اندازه آسیاب شده …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام