فلفل قرمز
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / فروش فلفل قرمز / صادرات بهترین فلفل قرمز تند خالص و مرغوب ایرانی
فلفل قرمز تند صادراتی اصل فرومد
فروش اینترنتی فلفل قرمز تند صادراتی

صادرات بهترین فلفل قرمز تند خالص و مرغوب ایرانی

صادرات بهترین فلفل قرمز تند از دیگر شاخه ها و محصولات صادراتی ایران است که از بزرگترین مشتریان برای صادارت بهتری فلفل قرمز خالص و مرغوب که از کشورهای همسایه به شمار می رود میتوان به کشور عراق اشاره نمود. تاجران عراقی سعی بر این دارند که مرغوبترین فلفل قرمز ایرانی را به صورت قلم (فلفل قرمز آسیاب نشده) خریداری کرده و وارد کشورشان نمایند. بازرگانی دایا با داشتن فلفل قرمزهای مرغوب و خالص هم به صورت قلم و هم به صورت پودری با مناسبترین قیمت بهترین گزینه برای تهیه و صادرات فلفل قرمز چیلی خالص می باشد که برای اطلاع بیشتر از قیمت و نوع فلفل قرمز با ما در ارتباط باشید.

آیا میدانید صادرات بهترین فلفل قرمز تند و مرغوب ایرانی بیشتر به کدام کشورها انجام میشود؟

صادرات بهترین فلفل قرمز تند ایرانی
صادرات بهترین فلفل قرمز تند و خالص ایرانی

کشورهای واردکننده فلفل قرمز تند خالص ایرانی عبارتند از:

  1. عراق
  2. امارات
  3. آلمان
  4. فرانسه
  5. افغانستان
  6. ترکمنستان
  7. روسیه
  8. آذربایجان

صادارت فلفل قرمز مرغوب از بازارهای ایران به سایر کشورها با چه مشکلاتی همراه است؟

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به مشکلات صادارت فلفل قرمز خالص ایرانی چه به صورت بسته بندی و یا فله داشته باشیم میتوان اینگونه گفت که:

فلفل قرمز مرغوب ایرانی در سبزوار و برخی توابع آن مانند فرومد، داورزن و … کشت می شود و به دلیل نداشتن یک سیستم منسجم برای تبلیغات گسترده و همچنین فرآوری شده و در نهایت بسته بندی شکیل و زیبا، و از طرف دیگر واردات بی رویه فلفل قرمزهای هندی و چینی که از نظر کیفیت در سطح پایینتری از فلفل قرمزهای مرغوب ایرانی قرار دارند باعث شده است که بهترین فلفل قرمز مرغوب ایرانی علی رغم تمام محسناتش آنطور که باید، شناخته نشود. اینجاست که صادارت این ادویه مرغوب ایرانی با این همه پتانسیل برای رشد و شناخته شدن و ارز آوری برای کشور در گوشه ای از کشور به صورت راکد و بایکود شده مانده است. بازرگانی دایا در نظر دارد با تبلیغ این ادویه پرخاصیت در سطح کشور و بین المللی فلفل قرمز مرغوب ایرانی را به همگان معرفی کرده و میوه فلفل قرمز ایران را وارد بازارهای جهانی بنماید. لذا از شما همکاران گرامی در زمینه پخش و توزیع فلفل قرمز خردشده خواهشمند است برای کمک و حمایت به تولید فلفل قرمز تند و کشاورزان زحمتکش کشورمان و فروش پودر فلفل قرمز خالص با بازرگانی دایا در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام