فلفل قرمز
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / پودر فلفل قرمز / خرید و قیمت فلفل قرمز تازه و خشک
خرید و قیمت فلفل قرمز تازه و خشک
خرید و قیمت فلفل قرمز تازه و خشک

خرید و قیمت فلفل قرمز تازه و خشک

خرید و قیمت فلفل قرمز چه از نوع تازه و یا از نوع خشک شده آن در بازار ایران به نوع و نحوه بسته بندی و درصد خلوص محصول بستگی دارد. در ایران بیشتر خریداران بهترین محصول را با ارزانترین قیمت می‌خواهند ولی غافل از این که هیچ ارزانی بی دلیل نیست بسیاری از فروشندگان انواع پودر فلفل قرمز بی‌کیفیت و ناخالص را به جای پودر فلفل قرمز خالص، با پایینترین قیمت به فروش می رسانند، که اگر مقداری از آن پودر بی کیفیت را با پودر فلفل قرمز درجه یک خریداری شده از بازرگانی دایا مقایسه نمایید متوجه تفاوت آن خواهید شد. مرغوبترین پودر فلفل قرمز صادراتی، انواع فلفل قرمز درجه یک ایرانی، فروش عمده فلفل قرمز تازه یا خشک، صادرات فلفل قرمز درجه یک سبزوار

باکیفیت ترین پودر فلفل قرمز تازه ایرانی

قیمت خرید پودر فلفل قرمز

در چند سال اخیر ایران مهد تولید مرغوبترین و باکیفیت ترین انواع فلفل قرمز تند شده است که صادرات فلفل قرمز چیلی یکی از منابع درآمد کشور ماست. شهرهایی که مرغوبترین نوع فلفل قرمز چیلی صادراتی را تولید میکنند عبارتند از:

  • شهرستان فرومد
  • شهرستان داورزن
  • شهرستان جیرفت
  • شهرستان بیزه

صادرات انواع فلفل قرمز

فلفل قرمز درجه یک سبزوار یا فلفل قرمز درجه یک بندر از آنچنان کیفیتی برخوردار می باشد که کشورهای همسایه اقدام به واردات تندترین انواع فلفل قرمز ایرانی می‌کنند. پودر فلفل قرمز شاخ بزی بندر بسیار بسیار تند و عطر بسیار زیادی دارد به نحوی که وقتی وارد انبار فلفل قرمز می‌شویم بوی پیچیده در فضا ایجاد سوزش چشم، عطسه و آبریزش بینی می‌کند. که این خصوصیات از فلفل سبزوار و فلفل شاخ بزی باعث شده که صادرات انواع فلفل قرمز چیلی در ایران بسیار پر رونق باشد.

کشورهای واردکننده انواع فلفل قرمز ایرانی عبارتند از:

  1. عراق
  2. ترکیه
  3. پاکستان
  4. آلمان

مشخصات فلفل قرمز مرغوب برای صادرات

اگر فلفل که برای صادرات آماده شده است از نوع فلفل قرمز آسیاب شده است باید مقداری از پودر فلفل قرمز را در دست گرفته و با مشاهده عینی از خلوص و کیفیت آن اطمینان پیدا کنیم که این کار احتیاج به سالها تجربه دارد، البته با انجام عملیات آزمایشگاهی مقداری از پودر فلفل مد نظر می‌توان درجه خلوص، تندی و رنگ آن اطمینان حاصل نمود اما اگر فلفل صادراتی ما از نوع فلفل قرمز قلم یا آسیاب نشده باشد باید دارای مشخصات زیر باشد که عبارتند از:

  • فلفل قرمز قلم خشک باید یکدست قرمز باشد
  • نباید دانه های سفید داخل فلفل به بیرون ریخته باشد
  • فلفل قرمز قلم خرد و تیکه شده نباشد
  • دارای عطر و تندی بالا و دلچسبی باشد
  • کل بار حتی الامکان دارای کمترین تعداد فلفل سفید که قرمز نشده اند باشد.
  • کل بار دارای کمترین چوب، سنگ و … و کپک زدگی و ناخالص های دیگر باشد.

خرید و قیمت فلفل قرمز در بازار روز

در بازار خرید و قیمت فلفل قرمز چه از نوع تازه آن و چه از نوع خشک شده بسته به زمان برداشت فلفل متفاوت است. اگر خرید عمده فلفل در زمان برداشت باشد این محصول با ارزانترین قیمت وارد بازار خرید و فروش می‌شود، اما اگر از زمان برداشت گذشته باشد در بازار فقط پودر فلفل قرمز و فلفل قرمز قلم خشک شده یافت می شود. نمایندگی و سایت فروش آنلاین انواع فلفل قرمز تند که بازرگانی دایا برای سهولت دسترسی شما عزیزان به محصول مدنظرتان در نظر گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس فروش:مرتضی اعتصامی فر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151743079
شماره موبایل: 09150024270
اینستاگرام: https://instagram.com/ichili.ir
کانال تلگرام: ichillichanel@
پست الکترونیکی:etesami.1450@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نحوه خرید فلفل قرمز تازه و سالم

نحوه خرید فلفل قرمز تازه و سالم

آیا میدانید برای خرید یک فلفل قرمز تازه و سالم به چه نکاتی باید توجه …

دیدگاهتان را بنویسید

معرفي چیلی اینستاگرام